Ahlan Wasahlan

Tuesday, October 25, 2011

pmr dah abis!!!

Alhamdullillah...terlepas dh beban yg dipikul selama ini....mmm...pmr dah abis...wah seronoknya bdak form 3...huhuhu...mmm...walaupun begitu x sngka pulak semakin dekat tarikh untuk kite berpisah...hahahaha...skunk ni tinggal quran yang menjadi subjek form 3...hahahaha...mmm...skunk ni form 1 and form 2 sdg struggle for their examination..tpikn korg pekse biase2 ni x terase sgt debaran....blaja last minute pun x pe...tpi klo pmr ni,sebuln tu mcm sehari...msing2 x ckp tgn nk blaja...syukur rsenye dh abis...dgr2 tahun dpn mts bkb ni dh x wujud dh...x tau la sesahih mne berita tu...berita tu mngatakan budak2 form 1 and form 2 kene angkut sekali gi tanah merah..x de dh la mtsbkb ni...x tau la..mmm....ape lgi cite hangat ek???ha...bru2 ni dax2 form 3 gi melawat iman naziha kat kdh...dye skit...kiteorg sdeh sbb mse pmr dye x pekse skali ngn kiteorg...so dye amik pekse kat kdh dgn care menumpang skola org laen..sian dye...bile kiteorg gi kdh tu terubat jugak la kerinduan kiteorg tu...kiteorg gi kolam air panas ulu lenggong,rumah nada,pastu gi tmn rama2 kat penang..pastu kite blik kdh naek feri..mmm....best sggt...ary last tu...kiterog pegi kat sungai sedim menaiki tree top walk terpanjang didunia....panjangnya lebih kurg 1 km...tree top walk ni menghubungkn due daerah iaitu baling and kulim...pastu kiteorg bertolak blik ke kltn....mmmm...itu je kowt cite stkt ni....nnti klo ade mse admin laen lak akn tulis....



salam kasih dan sayang....

~DArK ClUnk~ :P

Friday, July 1, 2011

Form 1

Gambar pelajar form 1 2011

Tuesday, March 15, 2011

Program Kecemerlangan Akademik & Al-Quran


Makan ayam


Kelas Al-Quran


Riadah

BBQ,.......................meriah dan ceria,...................................................................................



Ceramah akademik mahupun ceramah agama alhamdulillah berjaya dijayakan atas kerjasama guru-guru dan pelajar. ....

Friday, February 4, 2011

kemasukan pelajar baru...

assalamualaikum semua..
sorry coz lame x update...
pade 1 jan 2011...seramai 64 org pelajar bru ditempatkn di mtsbb ini...
bermcm-mcm gelagat kami dpt saksikn...
huhu..mmm...doakn kami(1st batch) mtsbb seramai 58 org mndpt 9A1 thn ini...amin...

Thursday, December 9, 2010

Maahad Tahfiz Sains Bachok (Banat)


2 Fatimah Azzahra' : 2 Ummu Aiman : 1 Aisyah Humaira'

Friday, November 26, 2010

DOAKAN KAMI

Peperiksaan Akhir Tahun hampir menjelang
29/11/2010-15/12/2010
doakan kami berjaya yer.,.,
insyaALLAH ameen,.,.

Thursday, August 5, 2010

Jamuan Mentor Mentee

Best nya makan.. maaf sebab tak semua gambar mentor dan mentee2 nya yg diupload...

.................................................Mentee Ustaz Rozu ni.................................................

Nih Birthday Woman untuk hari nih..iaitu 5 Ogos 2010..Teacher Rosyati..Teacher dan menteenya menyambut hari lahirnya di RFC Kubang Kerian..

Mentor: Teacher Che Yam... Ni lah anak2 mentee Teacher Che Yam....

Friday, April 16, 2010

Dengarlah


video

Sunday, April 4, 2010

Rehat Minda Ke Lata Belatan

'Selamat Datang Ke Hutan Lipur Lata Belatan'


Gambar dalam bas 1. Maaf kerana saya xdapat upload gambar kat dalam bas 2. Kerana saya naik bas 1. Ni dalam perjalanan nak gi Lata Belatan. Ceria btol dy0rang ni..

Ni pun junior juga. Gambar ni diambil sebelum bertolak ke Lata Belatan. Kena ambil breakfast dulu. Ustaz takut kami kena gastrik nanti. Wah! Enaknya. Yummy,.,
Ni la adik-adik junior.. Ada lagi. Tapi yang lain-lain tu malu nak bergambar.


Assalamualaikum w.b.t..... pada 2 April 2010, sekolah kami telah mengadakan rehat minda di Lata Belatan. Rehat minda ini diakan selepas program 'murajaah merencana huffaz berkualiti' diakan untuk merehatkan minda semua pelajar selepas beberapa hari mengikuti program ini. Kami bertolak ke destinasi pada jam 7.30 pagi.

Tuesday, March 16, 2010

Pertandingan Kawad kaki Peringkat Sekolah





Assalamualaikum w.b.t,.....

Pertandingan Kawad Kaki ini berlansung pada hari Sabtu. Maafkan saya kerana saya terlupa tarikh pertandingan itu berlansung. Peserta-peserta terdiri daripada

1. (Kategori Lelaki)
- Navy
- Bomba
- Pengakap
-Briged Amal

2. (Kategori Perempuan)
- Bomba (MTS)
- PBSM
- Puteri Islam

Alhamdulillah,
Kami telah berjaya memenangi tempat pertama dalam kategori wanita manakala kategori lelaki tempat pertama dimenangi Navy.
Kami dilatih oleh Encik Muhammad Zikri Azharan. Berumur 17 tahun dan bersek0lah di Maahad Muhammadi Lelaki(MML). Beliau seorang ahli unit beruniform Briged Bakti.
Ucapan terima kasih kami ucapkan kepada Encik Zikri. Semoga beliau diberkati Allah S.W.T